4 Eylül 2018 Salı

2. Doğum Günü Yaklaşırken

 Canım kızım,
16 Eylül 2016 'da hayatımın en güzel duygusunu yaşadım kızımla yeniden doğdum yeni bir hayat başladı bizim için BİZ olmayı öğrendik.

1. yaş doğum gününü kendim için yaptığımı itiraf ediyorum :)
Bakalım bu yıl nasıl bir kutlama yaparız.

Alya kuşumuz olduğu için kuş temalı bir kutlama yapmıştım. Pembe mavi puantiyeler kuşlar... İstanbul'dan kuzenlerim bile yardıma gelmişti el birliğiyle harika bir organizasyon yaptık ve her şey müthiş olmuştu. 



DİŞ BUĞDAYI

Diş buğdayı için yengem çok güzel yöresel bir kıyafet almıştı. Diş buğdayı geleneklerini yaparken giydirdik süsledik minnoşumu.

Diş buğdayı sırasında bebeğin önüne bir tepsi koyuyorlar içerisine ilerde seçeceği mesleğe göre bir obje seçiyor sanırım Alya kalem seçmişti.



Hayallerimi değil kendi hayallerini gerçekleştireceği mutlu olacağı insan olacağı bir işi olsun. Ne okuduğu okul ne yapacağı iş benim için önemli değil önce vicdan sahibi iyi ahlaklı bir birey olsun gerisi zaten gelir. 
Sen dünyaya iyilik verirsen o da sana iyilik verir. Evrenin bir enerjisi yok sen çağırırsın olumlu ya da olumsuzu....Hep kötü şeyler benim başıma gelir dersen aynen öyle olur o yüzden hep iyiyi güzeli olumluyu söylemek ve çağırmak gerek. Boşa dememişler "Bir şeyi 40 gün  söylersen olur" diye. Çok şükür bugüne kadar ne istediysem Yar'adan bana onu verdi. Sadece istemeyi bilmek gerek, hayatımızdaki olumsuzlukları düşünüp isyan ve öfkeyle geçirmektense istediklerimizin olması için sipariş vermeyi denemek gerek ;)

İnsan yaş alırken bazı şeylerin de olgunluğuna varıyor 20'li yaşlarımda beni mutlu edeceğini sandığım şeylerin şimdi hiç bişey ifade etmediğini öğrendim. Kızımın minik elleri saçımı okşarken 11 yıllık hayat arkadaşımın uyurken elimi tutup üzerimi örtmesi canım sıkıldığında annemin sesini duymak kız kardeşimle dertleşmek dostlarımla kahve içmek yeni bir şehri gezmek yeni bir şey öğrenmek kendimi dinleyip zihnimi boşaltmak 1 saat kitap okumak maddi şeylerden daha mutlu ediyorsa 35 yaşına gelmişsiniz demektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder