29 Şubat 2012 Çarşamba

Özge'nin Haşhaşlı Kurabiyesi

1/2 pkt margarin
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 pkt vanilya
1 çay bardağı haşhaş
1 çay bardağı pudra şekeri
Alabildiği kadar un
 
Hazırlanışı; tüm malzemeleri karıştırıp hamur elde edin. Sonra hamuru elinizle şekillendirip 150 derece fırında pişirin. Toplam 30 adet kadar kurabiye elde ediyorsunuz.

Bu öğlen sevgili kuzenim "Kuru Fasulye yaptım " dedi. Hiç halim yoktu fakat kuzenimin fasulyesi hayatımda yediğim en lezzetli fasulyelerden birisi olduğu için bu teklifi geri çeviremedim. Tabi fasulye bahane bir arada olup dertleşmek şahane :))

Hamiş: Sevgili kuzenim Özge'nin harika bir tarifiydi ve şu an kıtır kıtır kurabiyenin haşhaşlarını yiyorum:) Eline sağlık hamarat kuzenim :))

2 yorum:

  1. Bunu kesinlikle denemeliyim canım, haşhaşlı şeyleri çok seviyorum. Ağızda böyle çıtır çıtır pek keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Tuzlu bir tarifide var onuda yapıyımda en kısa zamanda paylaşayım :)) Sanırım sende benim gibi kivi ve çilek sevenlerdensin :)

    YanıtlaSil