6 Kasım 2013 Çarşamba

Kasım bana güzelliklerle geliyor :)

 Mevsimlerden Eylül ve Kasım ayı benim için farklıdır. Sarı yapraklar hafif serin hava bazılarına hüzün versede benim için dinginlik demek :)

Bu ay aylardır hayalini kurduğum pastacılık kursuna başladım artık kursta yaptığım pastaların fotoğraflarını ekliycem bloguma.

Birileri pastalarımı ya da yemeklerimi yediklerinde veya bebek şekerlerini teslim ettiğimde yüzlerinde oluşan tebessüm beni çok mutlu ediyormuş onu anladım :)

Bu iki hafta tuzlu pastaları yaptık daha doğrusu ben bu hafta hasta olduğum için gidemedim ama sağolsun Görkemim benim için herşeyi fotoğraflamış hatta bazı yerlerde video bile çekmiş.


Tuzlu Pastane Pastası





Tabak Süsleme 
 



 Bunun yanına gidecek en güzel tatlı kazandibi :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder