12 Kasım 2013 Salı

Yoğun, Mutlu, Güzel ve Kavuşmalı Haftasonu

Cumartesi sabah mutlu mesut kursuma gittim :) Yeni arkadaşlarım oldu, yeni yeni pastalar öğrendim ve günün en güzel anı hocamızın yaptığı enfessss pizzaydı... Çok net söylüyorum hayatımda yediğim ennnn güzel pizzaydı :) 
Kurs sonrası kızlarla kahve molası verdim ve diğer blogumda yaptığım bebek şekerleriyle ilgili yeni fikirler ortaya çıktı. Yılların eskitemediği dostluğumuzu iş hayatında da birleştirmeye karar verdiğim arkadaşım doğum fotoğrafçılığı yapacak."Sen fotoğraf çek ben de şekerleri yaparım baby shower organize ederim" diye başladık bakalım hayırlısı olsun ;)

Eşimin California'da yaşayan teyzesi geldi ve bana çok güzel fikirler verdi teşekkür ederimm :) Sanırım pazarlamacı ve girişimci ruhumu fark etti ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder