12 Eylül 2018 Çarşamba

Çalışmak İş Üretmek

Sabah işe gelirken çok yaşlı bir  adam gördüm, 60 yaşlarında teni güneş altında çalışmaktan kavrulmuş, saçları hayatı düşünmekten beyazlaşmış, omuzlarında koca bir yükün ağırlığı gibi kambur... Yanında da 20'li yaşlarında, baba yiğit, dinç güçlü kuvvetli başka bir adam.... Sonra ikisi birlikte yerde ki çöpleri toplamaya başladılar... Biri emekli olup torunlarıyla zaman geçirecek yaşta diğeri belki daha farklı bir işte çalışacak statüde sabah sabah çok üzüldüm.... 
Annemin bir sözü geldi aklıma "Bu onun işi onu o yapmasa da bir başkası yapacak ve çok şanslı ki bir işi var" zamanla bunun daha doğru olduğunu anlıyorum.işim var hayatımda bir amaç var bazen işimi sevmesem de 10 yıl önce ki bir öğrencim gelip "Mezun olmamda sizin emeğiniz çok" dediği zaman işimi iyi yaptığıma inanıyor ve çok  mutlu oluyorum. 
Öğrencilerimin çoğunu evladım yerine koyardım geçen gün gelen çiçeğin üzerinde ki not bunu pekiştirdi :) 



1 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog Çalışmak İş Üretmekfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil