9 Kasım 2015 Pazartesi

Nisan'da İstanbul


Ya büyüyoruz ya da ölümleri çok sık duyurum bu yıl... BABAMdan sonra 8 ölüm haberi aldım, akrabalardan arkadaş çevresinden o kadar çok kayıplar yaşadım ki artık göz yaşım kalmadı...Gençliğimizde şarkılarını ezberlediğim büyük usta Kayahan'da kanserle olan savaşı kaybetti... Acılar çeken insanların ölümü kurtuluş deniyor biz Allah kadar büyük değiliz yorum yapamıyoruz. ama biz bir grip olduğumuzda bir başımız ağrıdığında kendimiz nasıl bitmiş hissediyoruz o insanların vücutlarındaki tüm hücreler ağrıyo :(

4 aydır ülserle uğraşıyorum ne zormuş hasta olmak diyorum Allah herkese yardımcı olsun...





Tabi bu fotoğraflar nerden çıktı ? Nisan ayın hayatını kaybeden Elif hala için başsağlığına ailesinin yanında olmam gerekti çünkü onlar benim en kötü günümde yanımdaydı, olmasalar bile insanlar bu zamanlarında yanlarında bir destek istiyorlar acıların canlansada başkalarına güç vermeye çalışıyosun çünkü sen de yaşadın bu acıyı diyosun...

*Bu yazım Nisan ayına ait fakat neden bilmiyorum bazı yayınlarım sadece kayıtlı kalmış :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder