10 Kasım 2015 Salı

İy ki Doğdum Gördün mü 18 oldum :P

18. yaş günümün bana mutluluk, sağlık, huzur, para getirmesini diliyorum :P

Blogumda paylaştığım bir çok yazım yayımlanmamış bunlardan biri de doğum günüm için yazdıklarımdı...

9 Eylül hayatımdaki herkes tarafından çok garip bir şekilde hatırlanılan bir tarih... Aklı en yoğun insanlar bile mutlaka benim doğum günümü hatırlar :)

Annem beni "Beyaz Zambağım" diye sever. Her yıl doğum günümde mutlaka zambak gönderir ne kadar romantik bir kadınsın sen kova kadını :)



Hayat arkadaşımın hediyesi uzuuuun kollu bi kazak oldu çünkü en zor bulduğumuz şey kıyafet :(
uzun olmak zor iş...



"Mutlu yıllar meleğim" yazan bi kutudan çıkan kitap ayracım, canım ahiretliğimin hediyesi  (Benim 1 tane sadece 1 tane ahiretliğim var) ve iyi ki de var...
Bana bu kadar anlamlı ve farklı bir hediyeyi ancak ahiretliğim yaptırır  :) Seni Çok Seviyorum...


Bir diğer çılgın insan Sennuşum:) 
Kuzen eşi gelin falan diye sınıflandırmayacağım çünkü o bir dost...
Çılgın kız doğum günümü telefonuna 9 Ekim diye kaydetip sonra hediyeleri hazırlamak için o kadar yorulmuş:)))))
Takılar, filmler, kitaplar ve hepsinin üzerinde minik minik sevgi notları ya çılgınlıktan başka bişey değil de nedir? :)))
Ama ennn ennnn ennn güzelii el işlerinden pek anlamayan tatlı kızın benim için ördüğü çok özell el emeği göz nuruuu atkımmm :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder