5 Ekim 2015 Pazartesi

İp Bileklik



Kardeşimin yorumu :
"Bi işi de bilme bişeyi de yapama biraz boş dur yaa!"
Olaya hem çok yoruluyorum diye kızıp hem de bana da mavisini yap diyen bir kardeş yorumudur :)

Arkadaş bilekliğini iş arkadaşım öğretti örgüden sonra buna da el atıp çılgınlar gibi örmeye başladım :) tarifini yapamıyorum çünkü görülmesi gereken bir iş youtube da dolu var :)) ama olayın en güzel kısmı stres attırması, dantel falan örecek halim yok bu hem çabuk olan hem de zevkli bir iş :)
Hediye etme kısmında da el emeği göz nuru olması ayrı ayrıcalık ;)

Aslında bazen kardeşime katılıyorum her şeye o kadar çok yetişmeye çalışıyorum ki kendimi bile unutuyorum 7/24 evim temiz ve düzenli olmalı çamaşırım ütüm olmamalı her gün muntazam sofra kurulmalı yemek yapılmalı bulaşık falan olmamalı bunlarla birlikte kitap okunmalı filmler izlenmeli yeni yeni işler pastalar öğrenmeli pasta siparişleri yapılmalı ve herkese yetişmeye çalışılmalı. Sonra yetişemeyince trip atılmalı bazen çevremdekiler benim robot olduğumu falan düşünüyor sanırım ha bazen ben de kendime baktığımda robot gibi hissediyorum Richie Rich diye bi çizgi film vardı  Irona oldum sanki :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder