17 Aralık 2014 Çarşamba

Only Time....

1987 Kurban Bayramı

Acımı yaşamak için "Zaman'a ihtiyacım var" diyordum. Zaman geçip gidiyor tekrar hayata tutunma zamanı...

En sevdiğim, beni hayata bağlayan yemek pasta yapımına geri döndüm. Yıllar önce BABAMla dertleşirken pasta işinden bahsettiğimde "Sen yaparsın kızım ben sana inanıyorum" demişti  BABAmın bana olan güvenini sarsmamak için pasta işime ağırlık veriyorum...

Eski fika olmak için "Küllerimden" doğuyorum.

                                                                                   

Yine yanımda olsan
Ben şapşi bi halde objektife baksam
Ellerini omzuma koysan güvende olduğumu yine bilsem
Annem AŞK'ının gücünü hissetse seninle 
Sonra üzerimdeki mavi papatya eteklerim açılsın diye havaya atsan beni 
Uçuyorum sansam 
Yine "Çiçek Kızın" olsam
Yine masum olsa yüreğim !
Yine çocuk olsam 
Yine çocuklar gibi gülsem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder