29 Aralık 2014 Pazartesi

Mini Minicik Muffin


Mini Minicik Muffinleri yapmak için bir gününüzü en sevdiğiniz kızınıza ayırıyorsunuz sonra bıdı bıdı soruları ve konuşmaları eşliğinde kekinizi yapıyorsunuz ve çokkk eğlenceli mutlu bir gün geçirmiş oluyorsunuz :))

3 yumurta
1/2 su bardağı şeker
1/2 su bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı un ( elenmiş)
1/2 pkt kabartma tozu
3 tatlı kaşığı yoğurt
3 damla portakal esansı veya 1 pkt vanilya

Yumurtayı kırması için Serra'nın eline ver her ne kadar ben yapamam dese de sen bunu başarabilrsin de ve o da yumurtanın ilkini ortadan ikiye kırmak yerine her yerinden kırsın olsun diğerini yapabilirsin de ve 3. de başarıya ulaşın tüm eli yumurtaya bulanmış olsa da yüzünde başarının mutluluğuna şahit ol. Mikseri taşımaktan yorulana kadar çırpsın sonra Gavva benim kolum ağrıdı desin iki elinde tutumayı dene dedikten sonra un'u elesin tüm tezgah un olsun ama sen hala çok sakin bi şekilde olsun bişey olmaz de ve zevkle yağlı kağıtları birlikte açın kek karışımı yağlı kağıda dökün içine çikolata damlalarını doldurun diyorum çünkü gerçekten doldurduk :) Tchibo'dan aldığımız muffin pişirme makinesi harika birşey özellikle çocuklarıyla zaman geçirmek isteyen anneler veya babalar için çok pratik bir buluş :) hatta ben i,ki kişi gelen misafire hep ne yapacağımı düşünürdüm bu makine bu iş için çok ideal :)


Çocuklarla birşeyler başarmanın mutluluğu o kekin tadından daha lezzetliydi. Kulağıma eğilmiş bugün benim doğum günüm akşam herkesi çağıralım doğum günümü yapalım dedi cadı hayır yalan söylüyorsun ama senin doğum gününde Karlar Ülkeli pasta yapıcaz dedim...

Gülümsemenin bol olduğu çocuk kahkahalarının hayatımızdan eksilmediği bir hayat diliyorum :D



2 yorum:

  1. Ellerinize sglik, ben bir dugun pastasinsiparis etmeknistiyorum, 8 katli email pasta olsun, icerisinde msn ikonlari, birazcik ag baglantilari, birazda wireless olsun :) hazirlarmisiniz, ucreti de yine net yoluyla size "IBAN" larim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Teşekkür ederiz minik ustaya sormak lazım, onun yapacağı pastalar barbieli, my little ponnyli falan oluyor. Ama ben yardımcı olur instagramdan paylaşırım :))

      Sil