25 Eylül 2014 Perşembe

Kitap = AŞK !



Kitap okmayı hobi olarak gören insanlara aşırı gıcık olurum çünkü bu hobi değil bir gerekliliktir. Herkes kitap okumalı... AVM'leri gezerken insanlar ya özenti özenti kafelerde oturup ellerinde telefonlarla boş zaman geçiriyor ya da ne giysem derdine düşüyor ha bir de kimi kessem formunda olanlar da var! Kitapçılar bomboş... Neyse sinirlendim yine...
Sevgili kuzenimin eşi canımmm arkadaşım Sennur'un bizimle geçirdikleri güzel tatilde benim için aldığı güzel kitaplarımı paylaşmazsam olmazdı :) 

Aylak Adam'ı incelemiştim fakat ben de bazı takıntılar var bir film ya da kitap bir çok kişi tarafından tavsiye edilirse ben aşırı derece de o kitaptan soğuyorum! Ama bu kitap alınmışsa gıcıklığı bi yana bırakıp okumak gerekir ;) 

Sohbet ettiğiniz insanın size bir şeyler vermesi çok önemliymiş biz Sennur'la çok güzel zaman geçirdik yeni kitaplar ve filmler tavsiye ettik yorumlaştık ee kendisi tiyatro eleştirmenliği mezunu olunca iş çok güzel oldu ;) İyi ki en sevdiğim kuzenimle evlenmiş ve iyi ki en sevdiğim gelinimiz olmuş canım arkadaşım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder