25 Eylül 2014 Perşembe

Çin Seddinden Sonra Uzaydan Görülen İkinci İnsan Yapımı :)




Çokkkk çokk sevdiğim kuzenim ve eşi bu hafta ev arkadaşlarımız oldu :)
Her gece sabah'a kadar gır gır şamata muhabbet edip sabah işe geliyorum ve masa başında uyumayacak kadar zinde oluyorum... 
Sebep!
Mutluyum :)
Hatta keşke hiç gitmeseler diyorum :(

Güzel bir pazar kahvaltımızda yaptığım güzelliklerin bi kaç tanesinin tarifini yazayım dedim :) 

Lor Salatası:
2 su bardağı kadar lor
1 domates
1 küçük soğan
1/2 demet maydanoz
Zeytinyağı
Tuz
Kırmızı pul biber 

Aslında lor salatası yapma planım yoktu fakat köy süt'ü takıntımdan dolayı aldığım süt kesilince hemen içine bir çimdik tuz atıp süzdüm ve lor elde ettim :)
Domatesi, soğanı ve maydanozu küçük küçük doğrayıp lor'un içine ekliyoruz zeytinyağı tuz pul biber ile tatlandırıp karıştırıyoruz ve sonra sıcacık pide ile afiyetle yiyoruz :)

Nohut Piyazı:
2 su bardağı haşlanmış nohut
Maydanoz 
Zeytinyağı
Limon suyu
Tuz 
Pul biber

Maydanoz'u soğanı ince ince doğruyuz içine tuz pul biber limon suyunu ekleyip karıştırıyoruz.

Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder