27 Şubat 2012 Pazartesi

Bol Gezmeli Cumartesi

Bu cumartesi de diğer cumartesiler gibi çok gezmeliydi.

Sabah annemle birlikte teyzeme geçmiş olsuna gittik. Teyzem evinin süper manzarası eşliğinde kırık koluyla mükemmel bi kahvaltı hazırlamıştı. Daha sonra almış olduğum hediyesini verdim çok beğendi ( English Home'dan iç içe kutular) teyzemin en sevdiği pastel tonlardaydı :) Sonra Harikoş teyzemle Nevin teyzemin pasta defterini ele geçirdik ve kendimizden geçtik sanki gizli dosyaları bulmuşuz gibi o okuyo ben yazıyorum, bazı yerleri teyzem kendine göre şifrelemiş, bu annemde de vardır L.K.R. (Limon Kabuğu Rendesi). Teyze şunun bize türkçe mealini yaparmısın diye diye harika tarifler aldım. En kısa zamanda sizlerlede paylaşıcam "Nevinden Gizli Dosyalar" diye bir yazı dizisi olacak :DD

Sonra annemle harika yemekler yaptık. Kaşarlı mantarlı fırında güveç, dövme çorbası,yoğurtlu havuç salatası  annemin sütlacı ve babamın aldığı fıstıklı kadayıf off Allahım ben bunların hepsini mi yemişim? Yuh diyorum kendime :((

En son kapıda Müboş teyzemlerrrrr:) Eniştemin doğum günüydü teyzem muffin keklerle doğum günü kutlamış :) Sonra "Sümela'nın Şifresi" diye bir film izledik SAKIN! izlemeyin ben hiç beğenmedim....

Artık okuduğum kitapları ve izlediğim filmleride sizlerle paylaşıcam :) Şu an elimde "Bir Gün" kitabı var önce filmini izledim filmi çok beğendim fakat eksikler vardı yerine oturmamış bu sebeple kitabınıda okuyorum:)

Son dönemde okuduğum en harika kitaplar "Serenad" ve "Leyla'nın Evi" mutlaka okumalısınız ben çok beğendim:) 

* Sofraya çok aç bir şekilde oturduğum için fotoğraf çekmek aklıma gelmedi :)

2 yorum: