10 Mart 2016 Perşembe

Ortaya Karışık


Kaşarlı Mantar sote bayıldığım yemeklerden biri hem hafif hem kolay :) hoş bana göre tek zor yemek var o da sarma :Q sanırım onu da tek başıma yapmaya çalıştığım için sıkıcı geliyo :(


Bir antepli klasiği "Haftanın 6 günü çalış 7. günü ye" yapacak bişi yok yurdum insanı yemeyi çok seviyor :)
Her pazar olmasa da havanın güzel olduğu günlerde mutlak suretle arkadaşlar ya da aileyle bir araya gelip böyle mangal sefaları yapılıyor. Bu benim iş arkadaşlarımla yaptığımız bir oburluk patlamasının delili :) ne kadar acıkmışım ki sofrayı çekmemişim oysa ki o salatalar mezelerr ahhh  ahhhh :)) neyse güzel sohbetlerin edildiği sofralarda olmak dileğiyle :)


Gerçekten bir insanın kardeşi canının yarısı...
Çok kötü dönemler geçirdiğim bi günümde canım kardeşim beni mutlu edebilmek için bu pastalardan almış bize sürpriz yapmıştı  :)
Hep etli kalorili yemekler olmaz arada sırada böyle sağlıklı yemekler de yemek gerek :)
Bu benim kendi uydurduğum bir salata :)
3-4 dal ıspanak
Karnabahar
Brokoli
1 adet havuç
biraz mısır
limon suyu

geçen gün bişey öğrendim salataya zeytin yağı eklenirse salata sebze yemeği yerine geçermiş. Ama yağ eklemezseniz istediğiniz kadar yiyebilirmişsiniz :))

2 yorum:

  1. Kardeşiniz ne kadar güzel sürpriz yapmış :) salata bence çok güzel olmuş sebze canavarı olarak ben severek yerim :)) Kötü günleriniz biran önce geçsin musmutlu günleriniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sebze Can'dır ;) Umarım en yakın zamanda geçecek :)

      Sil