13 Kasım 2015 Cuma

Aşk = Kitap



Bir arkadaşımla kargoda bekliyoruz o aldığı kıyafetlerin iadesiyle uğraşıyor ben sabırla yeni kitaplarıma kavuşacağım zamanı :) 
Kitapları alıp o baskı kokusunu içime çekiyorum... 
Evet biraz çılgınım, o yüzden birine hediye alacağım zaman ilk önce aklıma kitap almak geliyor. Minik kuzenlerime, ilerde okumayı öğrendiklerinde okumaları için hediyelerinin üzerine onları ne kadar sevdiğimi yazıyorum. Tabi önce anneleri okuyup ağlıyormuş :( 
Ama ne yapıyım onları çok seviyorum ve onlar benim ömrüme ömür katıyorlar :)

Yeni Kitaplar Yeni Ufuklar...

Mine Söğüt Deli Kadın Hiikayeleri biraz farklı bir kitaptı yazarın dili akıcı fakat bazı yerde kelimelerle çok oynanmıştı o bazen sıktı.

Küçük Panda çok eğlenceliydi :)
Karlar Ülkesi de öyle :)

Mine Söğüt 5 Sevim Apartmanı Elif Şafak'ın Bit Palas'ı gibi ve ben o kitabı çok beğenmiştim...

Hande Altaylı'nın tüm kitaplarını okudum son kitabını da okuması için kardeşim aldı bir kaç sayfasına baktım güzel bir kitaba benziyor. Bir de kuafördeyken pedikur suyuna düşürmeseydik iyiydi :( Ben kitapların sayfasının bile katlanmasından hoşlanmazken :(

Kitap 1 gece de bitti :) Hande Altaylı tarzı okuyucuyu sıkmadan akıcı güzel bir kitap dizi ya da film izliyormuş izlenimi veriyor...

Zarafet... İşte haftalardır almak istediğim merakla beklediğim en gözde kitabım fakat onu da bir arkadaşıma verdim o okuduktan sonra umarım yorum yapmayı unutmazsam yorumumu yaparım :)

Yarım bırakacak kadar saçma yerlerde uzatılan bir kitaptı gerçekten hayal kırıklığı oldu benim için :(

Divan IrVin Yalom bu yazarında bir kaç kitabını duymuştum henüz okumak fırsatım olmadı aldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder