20 Nisan 2014 Pazar

Nesrin'in Doğum Günü




9 yıl önce tanıştığımızda nasıl neşeli rahat güler yüzlü mert cana yakın sırdaş samimiyse hala aynı olan canımmm arkadaşım Nesrin'in 18. yaş günü pasta ve kurabiyeleri :))

Çok yakışıklı oğlu Kaan'nın çapkın bakışları ve öpücükleriyle birlikte geçirdiğim cumartesinin tadına doyamadım :) O kadar güzel bir gün geçirdik ki sohbet etmekten yemek yemeye fırsat bulamadık hatta acıktığımızı bile anlamadık çünkü biz midemizi değil RUHUMUZU doyurduk :)

Canımmm arkadaşım seni çok seviyorum hayatındaki herkes sana huzur mutluluk versin yeni yaşın sana güzellikler ve neşe getirsin tabi en önemlisi dostluğumuzu hiç bitrmesin :)

2 yorum:

  1. sahane olmuş. Sizi izleeye aldım. Bende bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim :) memnun oldum ben de bloğunuzu izlemeye alıyorum :)

      Sil