20 Şubat 2012 Pazartesi

Mercimek Prenses Serram 1 yaşındaaa :))



İşlerimin yoğunluğundan bir kaç gündür yeni tarif yazamadım :( Geçen hafta 1 yaşına giren minik kuzenim Serranın doğum gününde yapılan pasta ve börekleri paylaşıyorum. Serrama "Mercimek prenses" diye diye kız mercimek kadar kalacak :) Ama teyzem benim küçüklüğüme benzediği için kızınında benim kadar uzun olabileceğimi umut ediyor. Hadi inşallah teyzeciğim 1,83cm olmasında 1,75 falan olsun :D

 
Bu arada teyzemin örtülerine bayıldım annemde fotoğraf çekimi için peçeteleri falan çok afili bir şekilde katladı. Herkesin eline sağlık. Sizi çok seviyorum canım ailem :)))

Doğum gününde Serhat abimizinde 7 yaşına girdiğin için düşen dişinin hediği vardı, yani kesinlikle Serrayı kıskandığı için değildi! Diş hediğinin üzerine döktüğümüz tüm lokumların şekelerin tadına önceden baktım kimse zehirlenmesin diye :D

Fındıklı Kurabiye Serranın Tülin yengesinden :)

Fındıklı Kurabiye:


3 yumurta (1 yumurta akı üzerine) 
1 su bardağından biraz fazla şeker  
1 margarin  
1/2 çay bardağı sıvı yağ  
1 paket kabartma tozu  
Aldığı kadar un 
Fındık

Hazırlanışı: Kurabiye hamuru için gerekli tüm malzemeler karıştırarak hamur elde edin. Hamurlardan küçük parçalar kopararak elinizle şekil verin.Önce yumurta akına daha sonra fındığa batırıp yağlanmış tepsiye dizin175 derece fırında pişirin. Afiyet olsun

2 yorum:

  1. mutlu yıllar :))) harikoşumu öpüyorum çok çok çok:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz ahiretlik ablamız :DD

    YanıtlaSil